måndag 23 januari 2012

Recension av Moroccanoil




Det har väl nästan blivit dags för en recension av den marokanska håroljan Moroccanoil som jag köpte i slutet av oktober.

Jag har extremt torrt hår så i början använde jag ett eller två pumptag varje gång jag blötte håret. Nu kör jag två gånger i veckan och jag är jättenöjd. Oljan luktar gott och mitt hår känns numera som ett normalt hår när man tar i det.




Jag tycker jättemycket om den och kommer garanterat att köpa den igen. Om man från början har ett normalt hår så vet jag inte om man tycker att det är samma sensation men har ni torrt hår så tycker jag nog att ni ska prova den.

7 kommentarer:

  1. Den ligger näst på min prova-lista mot mitt frissiga hår. Just nu använder jag den andra oljan, Macadamia och den är ingen sensation i mitt hår.
    Kram o tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Jag har precis börjat testa, och jag tycker också att den verkar lovande!

    SvaraRadera
  3. Jeanette och Kerstin: Spännande att höra vad ni tycker sen

    SvaraRadera
  4. Tack för tippset
    Jag ska skicka det vidare till min mamma som alltid har tråkigt och svårt att hitta bra medel till sitt torra, frissiga hår.
    Tackar

    SvaraRadera
  5. Trädgårds: gör det. Jag är jättenöjd

    SvaraRadera
  6. Använde ju denna tidigare men bytte till Redken istället. Kan dock säga att jag kommer byta tillbaks! :)

    SvaraRadera
  7. Jag var inte personligen ett sort fan av en eftersom jag har ganska fint hår, så jag tyckte den tyngde ner det. Men kul att läsa att du gillar den :) kram

    http://minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera