söndag 1 januari 2012

Nyår


Igår hade jag silver dagen till ära. Började med Eyeshadow Primer Potion  från Urban Decay. Längst in la jag Satin från Mus och samma skugga använde jag som highlighter.

I yttre ögonvrån och upp längs globlinjen har jag använt Crow och på mitten av ögonlocket Silver. Längs övre fransraden en linje med gelliner Black  och på inre våtkanten pennan Snowflake. Över Snowflake duttade jag Satin. Allt från MUS.

Ögonbrynen mörkade jag med den mörkaste av MUS TriBrowColor. Mascaran är Maxfactors False Lash Effect. Avslutade med Satin i inre öginvrån och Silver under undre fransraden

6 kommentarer:

  1. Snyggt!
    De ögonen gjorde säkert succé på nyårspartyt!

    SvaraRadera
  2. Snygg kombination med färger och passar ju jättebra till Nyårets firningar.

    SvaraRadera